sunnuntaina, maaliskuuta 6

No health no fun

Jsem nemocnej a tak od čtvrtka je to špatný se mnou. Byl jsem včera akorát na obědě a udělal jsem nákup na víkend za 20 euro (jídlo, aby bylo jasno ;o) Tady je přístí tejden nějaký holidays či co, takže všichni jeli někam za rodinou a do různejch cottages si odpočinout do školy, kdežto já budu horlivě studovat. Musim vypracovat analýzu na tu pumpu a taky něco podělat do školy na .NET kurz, kterej jsem si napsal. Takže nuda no, já se omlouvám, žádný obrázky Tiiny pro nadržence nemám. Jenom poznámečka pro kolegy v Plzni, nezapomeňte mi říct, až budou na KIVu viset témata diplomek, ju?

Dovolil jsem si k zápisu dnešního dne připojit ještě příspěvek do koutku večerní poezie v anglickém jazyce.

You see the light in
I can't even understand
Or too hard to think in
Such that line of sight

You like the straight things
I tried to sort them out
Links of the followings
Standing in front of you
I will give you everything
If you come back to me

Too much lost too little seen
Not like that terrified feel
More they come
That awful sound
And here they are
Those who are last
May yet be first..

Jelikož jsem už delší dobu totálně odloučen od jakékoliv smysluplné promluvy a rodnym jazyce, honí se mi hlavou spousta anglických slov. Někdy se je snažím zapsat a takhle to potom vypadá. Znalci jistě postřehnou, že některé části nejsou tak uplně původní, ale aspoň je to taky trošku legrace ne? Snažím se vám tímto vrcholně uměleckym zážitkem aspoň kompenzovat to, že nejsou žádný fotky.
Jinak Šimonovi přijela přítelkyně na návštevu, bude tady asi dva týdny. Povím vám, hnusnější holku kraj světa pohledat! Uplně se bojim, že když na ní namířim foťák, rozletí se mi v ruce. Než tohle tak to radši po zbytek života jít do klaštéra a trávit život v celibátu, případně osaháváním ministrantů ;o)
Jako poslední zprávu dnešního dne jsem si nechal to, že se pomaličku dostávám do tzv. kódící nálady. To znamená, že můžu sedět u kompu a programovat a nenaskakuje mi z toho husí kůže na stehnech, což se mi nestalo tak počítám rok a půl. Máte radost? Já velikou. Näkemiin!

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Kodici naladu puste zavidim. Ja uz mam stehna davno odumrely od ty husi kuze co si tu tretim tydnem programovani pestuju. A tak si musim porad opakovat: "uz jenom pet dnu, uz jenom pet dnu..."

6:32 ip.  
Blogger salusa said...

Hoho, snad mi to vydrzi.. i kdyz na ten projekt do skoly potrebuju nejdriv udelat tu analyzu a jelikoz jsem nikdy nic nedelal tak, abych se nad tim nejdriv zamyslel, bude to sranda velika. Uz sem nekolikrat zacal ale sou to dycky takovy zvasty a nemuzu se hnout z mista... bueeee

8:10 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home