tiistaina, maaliskuuta 15

Menší odmlka

Ještě období ticha chvíli potrvá, jelikož došlo k souběhu nepříjemností, které mi brání sdílet spolu s vámi zážitky z mého pobytu.
Takže to vezměme po řadě alespoň slovem. Proč jenom slovem, ptáte se asi.. ale vše se dozvíte. Po párty při otevíráni EleForss se mi udělalo fakt špatně a byl jsem prostě nemocnej. Denní program proto sestával ze sezení u kompu a čumění na Jistě, pane ministře. Už jsem to dokoukal podruhý za sebou a potřetí už nebudu, i když je to opravdu velká legrace. Jelikož byli minulý týden ty prázdniny a nikdo tu nebyl stejně, tak to bylo celkem jedno. Maličko jsem taky poštudoval J2ME a napsal nějaký ten MIDlet. Největší highlight při programování bylo, když jsem kámošovi (ahoj Jiří ;o) poslal na vyzkoušení hello world aplikačku do mobilu s nápisem "Di uz doprdele kurva" a on si chudák myslel, že mu nadávám a já měl co dělat mu vysvětlit, že je to replika z Český sody a že to není žádná offence vůči němu. No nic.
O víkendu jsme jeli s Chrisem a jeho bandou na výlet do Kuusamo, což je město dost na severu, přibližně 1000km od Helsinek. Byli jsme u kámoše z Forssy Passiho a bylo tam i spousta známejch ze školy, jelikož tam trávili právě ty prázdniny. Z tohodle výletu mám pěkný fotky a zatim se musíte spokojit s tím, že je tam nádherně! Cestu jsme absolvovali v Chrisově autě, je to Opel Astra ve dvoudvéřovym provedení a jelikož nás jelo pět, moc pohodlný to teda nebylo. Přes 20 hodin v autě jsme seděli v autě namačkaný na zadnim sedadle a vlastně to byl dost velkej vopruz. Ale stálo to za to prostě, Kuusamo se vyplatí vidět. Počkejte na fotky!
Když už jsem nadhodil ty highlighty, tak ten největší z cesty zpátky byla silniční kontrola asi 100km od Kuusamo. Chris totiž jel docela rychle, což bylo fajn, pádž to značilo kratší dobu cestování a tím míň otlačenou prdel a co já vim ještě. No neměl štěstí a naměřili mu 30 kmh přes limit. Pokuta ve Finsku je závislá od výše vašeho měsíčního příjmu a tak Chris měl aspoň kliku v tom, že na něj padla nejnižší možná pokuta = 115 EUR. Od týhle chvíle jsme nejeli mimo město víc jak 80 kiláků, což je právě ten limit že, občas jsme jeli rychlejc, když jsme najeli na dálnici. Prdelka byla tudíž po návratu domu řádně otlačena.
Teď proč nemam ten foťák. Je to proto, že jsem jelito a nechal jsem ho u kluků v autě ležet na okýnku a oni nestudujou ve Forsse, ale v takový prdeli kousek odsud a přivezou mi ho někdy v tejdnu.
Jako poslední věc posílám odkázek na můj projektík, který tu vytvářim a dám na něj odkaz tady do tý lišty vpravo. Rozhodl jsem se svojí práci pojmenovat Projekt Indi. Zatím lze na stránkách najít vypracovanou analýzu, kterou jsem dneska dával Alimu přečíst a zítra si půjdu poslechnout, co on na to. Taky tady něco dělam aby bylo jasno.. to je pro ty hnidopichy co mají dost nemístný poznámky o tom, že se tu jenom flákám a chlastám ;o)
Stay tuned, näkemiin!