tiistaina, maaliskuuta 22

Tradiční sobota v Bar54

Dneska jsem nějak v ráži, takže to beru při jedno a rovno vám poreferuju taky o uplynulym víkendu, respektive sobotě v Baru54. Měli jsme teda původně namířeno do jinýho podniku, Nick Havanna, jenže tam stál u vrat nějakej hroznej debil a chtěl po nás nějaký ID, což většina z nás samozřejmě neměla. Skončili jsme teda v obligátním Baru54 a bylo tam docela natřískáno!


Takhle vypadala crew při odchodu. Přijeli nás navšvívit přátelé z Mustialy, kde je taky škola Häme Polytechnic, asi 10 kiláků od Forssy. Zprava Šimonova harpyje Justina (ve středu už valí domů, hurááá!), Šimon, vzadu neni moc vidět Paul, Marek a největší božan Alfredo ze Španěl!


Crew v Baru54. Vepředu si povšimněte vpravo Lourdes, hustá kodérka v c++ a nalevo Kirsi, ta tu studuje nějakej tourism či co. Když jsem dneska ukazoval kámošovi tuhle fotku, řekl o Lourdes, že je to pěknej chlap... a to sem zaleh teda, jsem si myslel že se to zdá jenom mě, tak si né ;o)
S těma červenejma vočíma nevim no, když jsem dělal první fotky s bleskem, bylo to v pohodě a byl jsem celkem nadšenej, že to červený oči nedělá. Ale teď se to nějak spustilo, nějakej nápad, co s tim?




Až taková proběhla někdy kolem jedný show. Pobíhali tam tušim tři ďáblice provozujíc tehce dráždivej taneček a na konci asi na pět vteřin ukázali prsa! Och!


Šimon se svojí harpyjí. A teď si buchto protři oči a řekni mi ještě jednou, že ta holka neni hnusná jak prdel ;o) Teda jestli Šimonovi bude tohle někdo překládat, tak to asi nebude dobrý. Proto prosim potenciální překladatele, aby to nějak zahráli do autu jo? Von je Šimon hodnej kluk a já bych ho nechtěl naštvat..


Kirsi. Počítám, že někdo řekl něco dost vtipnýho.


Marek, Floranovi není vidět do tváře a vedle něj sedí Paul. Marek měl na vzadu na košili dost vostrou šmouhu přes celý záda a buď se tam s někym porval nebo byl tak vožralej, že sletěl ze schodů. Obojí je podle mýho u něj stejně pravděpodobný, takže těžko říct.


Tohle je celkem zajímavý. Zatim v každym podniku, ve kterym jsem byl, je tahle slečna, u který je možno si zahrát partičku blackjacku. A je to celkem oblíbený, vžycky je u toho stolu plno.


Teda někdy ty červený oči dělaj naprosto ďábelský efekty, jako tady u Anttiho (druhej zleva). Jinak uprostřed sedí Sergej z Ruska, poslední z pětice z Mustialy. O tom jsem slyšel dost zajímavejch veselejch historek a časem vám je povyprávim. Je to všechno ale ve stylu, že do sebe během půl hodiny vyleje flašku vodky a pak trošku zlobí!


Zleva Šimon, Alfredo, Sílvia, Lourdes a Chris. Kdyby někomu vrtalo hlavou, proč tu nikde nejsem vidět, tak jsem prostě nikomu nepučil foťák.

3 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Nojo, hezkej chlap. Co se tyce harpyje tak to de do te doby nez clovek klikne na vetsi velikost fota, pak uz by to neslo :O)

12:36 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Tak ja sem asi divnej... Me jako chlap ani neprijde... Ale s harpyji souhlasim s buchtikem :))
btw v takovy saune se asi chlasta hezky,co? ;)

11:20 ip.  
Blogger salusa said...

No jezismarja... bez piva to je jenom pulka sauny ;o)
Ona Lourdes vypada nazivo trosku jinak nez na ty fotce, to je fakt. Ale obcas kdyz se natoci do urcityho uhlu, tak si nemuzu proste pomoct a je to tam!

1:26 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home