torstaina, toukokuuta 19

Už to chodí II.

Od chvíle, kdy jsem se tu rozplýval nad tím, jak mi projekt krásně funguje, uplynul nějaký čas. Během toho času mi shořela půlka desky a nefunguje od tý doby nic nefunguje pořádně. Minulej tejden se nám, jak jsem se zmínil minule, podařilo přijít na to, proč ta deska zlobí a snad to dáme už nějak do kupy. Každopádně tyhle obrázky jsou z doby, kdy jsme učinili první průlom v komunikaci Nokia 12 s deskou od displeje a konečně si to spolu povidalo. Chápejte je jako dočasnej pokrm před pořádnou masáží z výletu, kterej sme uskutečnili v minulých dnech. Text k němu právě chystám a bude ready snad zítra, dnes už mi nezbývá moc sil.


Po lokalizování možnýho bugu při sériový komunikaci jsme sestrojili (já se teda na tom podílel jenom tim, že jsem připájel drátky ke konektorům od seriový linky, který stějně za chvilku upadly a Boti to šel předělat) následující přípravek s RS232MAX v zapojení put-through buffer (RxD portu 1 na TxD portu 2, ostatní piny nejsou potřeba). Napájení +5V je z Botiho modulu pro wireless ledničku.


Takhle to vypadalo těsně před spuštěnim. Trošku se mi klepaly ruce, tak je to maličko mázlý. Vaší pozornosti bych doporučoval především zapojení sondy osciloskopu u toho konektoru s býlym kabelem, jež je zatížen zapojovací destičkou, aby to všechno nespadlo na zem. To je věda co? ;o)


Nyní jsme v době těsně po spuštění. Nic nehoří (zatim, oheň byl až následující den) a na displeji se objevil požadovaný zkušební nápis. Další zkouška byl už nešťastně proslavanej rolující nápis "I love you Boti".


V uvolněné atmosféře po tejdnu marnýho snažení o rozběhání tý sračky pózujeme nad dobře vykonanou prací. Boti ukazuje kondenzátor, kuli kterýmu to předtim nešlo, protože byl moc malej. Příští den se ukáže, že ani ten novej nebyl dost velkej ;o)



Jelikož už jsme používali jeden modul, tak tady máte wireless ledničku v její první vývojový stage a její vývojový tým: Botond Kirei Sándor (Rumunsko) a Tom van den Putte (Belgie).


No a takhle já hrozně pracuju v tý laborce abyste všichni věděli.

Jak sem řikal, chystám na zítra velkej report, tak se můžete těšit. Musim to stihnout, protože v sobotu se chystá další infarktová a akce a to je bye-bye party Španělek, jelikož odjíždí už příští týden a bude tady pěkně smutno ;o(