torstaina, huhtikuuta 14

Bar54 as usual

Moro! Včera proběhnul už tradiční středeční výlet do Baru54. Já teda chtěl zůstat doma a studovat, nicméně přišla s Kirsi s Maaret, jestli náhodou nejdeme zakalit a koneckonců stejně nám od pindělí nefunguje internet, tak což.


Uvnitř byla nějaká mě neznámá párty a skoro všichni měli tuhle fešnou konfetku nebo co to je kolem krku. Jinak vedle Botiho je Illari, kterej slavil zrovna co čert nechtěl dvacátý narozeniny, ale k tomu se dostaneme.


Dorazil i Harri, kterej momentálně shání peníze, aby s náma mohl jet na mezistátní zápas Suomi-Tsekki v hokeji do Helsinek. No pěkně zlobil, pádž tam docela chlastal, to nevim jak to našetří teda!


Kirsi ja Maaret.


Antti a někdo. Někoho mi ale hrozně připomíná, jako kdybych ho určitě viděl někde v Čechách. Nemáte někdo nějakej nápad?


No tady jsme u těch narozenin. Jsem Illarimu koupil panáka salmiaki vodky, což je destilát s neskutečně hnusnejch bonbónů, že se to nedá popsat. Nicméně Finové sou na to nějaký nadržený, tak sem mu chtěl udělat radost. Ale tohle pít, to je fakt mazec, to vám musim přívézt na ochutnání. Kdo se okamžitě nepobleje jak si k tomu přičichne je u mě borec! No ale Illari v zápětí kontroval tekilou a roztočil nebezpečnou spirálu bláznivýho objednávání dalších a dalších kusů. Tohle je tušim třetí runda.


A jako jo!


Hvězda večera tanečník Boti.


Boti je prostě dneska na fotkách nejlepší, žeru ho!


No comment ;o) A přitom tohle byl až samotnej závěr než jsem stihnul doběhnout pro foťák. Ty dělaly věci zvířata!


No jo no.


A tahle jsme to nějak ukončili a šli na afterparty do Aika Poika! Vždycky, když si řeknu aika poika, začnu se řezat a mam pak dlouho dobrou náladu, má to fakt takovejhle stoprocentní účinek. Když to tu budete poctivě sledovat, dozvíte se brzo proč!

No a to je dneska všecko tak zase že bych chvilku něco poštudoval ne?