tiistaina, huhtikuuta 12

Těžkej život

Práce na projektu vstupuje do svojí závěrečný fáze - programování Nokia 12. Ali nečekaně odjel na dva tejdny do Německa, ale snad z někoho v EleForss vytluču všechny komponenty co potřebuju, až mi bude na simulátoru všechno fungovat a bude potřeba to odzkoušet v praxi.
Fotky z Demolition party, která tu byla v pátek u Španělek, zatím nemám, ale snažim se je dostat. Podotýkám, že já měl černý svědomí kvůli škole, protože jsem celej tejden na nic nešáhnul a chtěl jsem pracovat. Nicméně přišel Alfredo ať jako nekecáme hovadiny a koukáme jít k němu. U Alfreda, kterej má teď třípokojovej flat sám pro sebe, bylo tak dvacet lidí, přičemž hodně z nich hovořilo španělsky. Hojně se popíjelo coffee normal (pro neznalý, kola s whisky) a v jednu ráno jsem vyrazili do Baru54. Na to co sem dělal v baru si vůbec nevzpomínám, a tim se dostávám k tomu, proč bych rád viděl ty fotky ;o) No tak to nebudeme nějak rozpatlávat a uvidíme až budou ty fotky.




V sobotu po demolition party jsme šli s Šimonem nakoupit a když jsme se vraceli, odehrával se nedaleko od našeho domu ligovej zápas ve fotbale. Teda ve fotbale, spíš mi to přípomínalo tělocvik v Plzni, akorát venku, hehe.



Pak tu byly nějaký připomínky typu, že se mi moc nevěří to, že tu chodim prát svoje prádlo. Tak tady se na to jako podívejte remcalové.

Let the coding roll again!

3 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Ju, koukam voni tam maj panelaky. Takovy skoro cesky, tyjo, to tady nemame, fakt.

12:28 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

stoupnout si k pracce a nechat se vyfotit s praskem umim taky ;)

12:59 ap.  
Blogger salusa said...

hehe... ale slusi mi to ne? ;o)

4:24 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home